onsdag 17 april 2013

ÄNTLIGEN


Aldrig i hela mitt liv har 5 månader varit så långa som nu.
Jag har tvivlat på mig själv fler gånger under dessa 5 månader än vad jag gjort under hela mitt liv tror jag.

Summa summarum: strul och när hästarna mår dåligt är inte bra för mitt (ej existerande) självförtroende.

Men nu ni :)

Påvi ska ut och göra första starten för mig!
På rättvik på måndag, robert wilhelmsson i sulkyn. Känns bra det, han har kört honom i ett par jobb och är jätteduktig.

Första starten för Påvi på 1,5 år så jag har inga krav alls. Loppet blev tufft tycker jag.. Spår 4 på 20m tillägg och det är väl främst alla dessa bakhästar på 40m som är bra.Rankad 4a såg jag. Det var ett par hack för högt, för så förberedd är han icke.
MEN vi är med i alla fall :)
Bara han travar bra och kommer runt är jag nöjd.

Min fina bästa Påvi, lyckopillret nummer ett. Alltid lika fin och gör alltid sitt bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar