torsdag 25 april 2013

Och mitt flyt fortsätter!

Var så nöjd och glad att påven skulle ut. Hade känts så fin ända sen jag fick hem honom, och utvecklats jättebra.
Dock blev den glädjen kortvarig.
Gaffelbandet small i värmningen på honom, så nu står han på box och lång konvalecens väntar. :(
Störtgrinade inne på kliniken, stackars stackars min fina påvi :(

Åkte hem, och dagen efter var jag ut och galoppjobbade stormen så jag blev på lite bättre humör.

Men hör och häpna - på kvällen när jag skulle ta in hästarna stod norsken långt bort och bara ruskade på huvudet. Kom inte fram.
Då är nåt fel kan jag säga! Går fram och hela höger framben är tjockt som en stock, kan inte gå.
Jahapp, bara att börja störtgrina igen då.
Gårdagen spenderades på kliniken men han hade tack och lov ingen fraktur. En broddspark som tagit ända in till benet.

Så nu har jag två hästar på box. Flytet fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar