lördag 11 maj 2013

Det är så lugnt...

Ingenting händer just dessa dagar. Allt är bara lugnt, skönt och soligt. Allt rullar på som vanligt :)
I torsdags var jag till en kompis 6 mil bort för att få sällskap i galoppintervallerna.
De har en fin evighetslång sandraka som varit järnväg förr, så där red vi efter en intervallapp så vi höll koll på tiden.
Stormen är SÅ mycket bättre redan. Har inte galopptränat länge alls, och i början var det ju stört omöjligt med höger galopp. Nu tar han båda galopperna lika lätt och höger känns inte som en "travar"galopp längre utan taktfast och bra.

Jag red i min ridstövel på vänster fot och höger fot fick ha en toffel storlek 43. Haha livsfarligt! Men vad gör man inte, en knäckt stortå ska inte hindra mig inte.




Imorgon kommer en tidning hem till mig och ska göra ett reportage. Blir skoj :)
Sen ska jag lasta stormen för att åka till kliniken på lite uppfräshning.
Inga fel på honom, men de gäller att hålla det så oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar