söndag 5 maj 2013

Vilken dag!!

Åh herregud. Vi firade inatt kan man säga!

Idag vaknade jag vid 8 och mådde SKITdåligt, haha. Skulle upp och släppa ut hästarna och det var kämpigt. Ni vet dagen efter ;)
Norsken är i alla fall en hemskt ouppfostrad herre vad gäller att ledas in och ut. Han vill gå lös. Så tre meter innan grinden slog han slag i saken och tog sig lös. Bara det att när han skulle ta fart och sprinta ifrån mig så tog han sats på min högerfot.
Jag bröt stortån.
Och vet ni? Satan va ont!!!!
Dessutom stukade jag fotleden igår. Dahlen + 10cm klack + yrseldricka är ju ingen lysande kombination.
Hittade en typ sandal/sko i 43 som jag kan ha på foten.
Såååå idag har det varit synd om mig. Tagit mig tre timmar att mocka, ge Hö och leda in.

Var är min slav lixom?? Trodde en sån ingick när man blivit kändis ;) men har inte levererats nån. Dålig stil!

För vet ni idag har vi blivit kändis. Jag och stormen.
Jag blev uppringd i direktsändning av vinnare v64 och de gjorde ett litet inslag samt att jag fick babbla lite.
Jag var sjukt nervös!! Skaka på rösten och visste inte vad jag skulle säga. Men men, vi blev veckans glädjespridare så jag fick i alla fall en t-shirt!
Helt underbart att stormen får uppmärksamhet, det är han värd. Min fina kille <3

Lägger upp inslaget i ett eget inlägg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar