torsdag 20 december 2012

Det går åt rätt håll

Tack för er fina respons på det förra inlägget jag skrev! :)

Stormen läker jättefint (peppar peppar) och efter att ha gett upp tankar om sjukhage igår fick det bli vanlig hage i fortsättningen. Det verkar gå bra. Hittills.
Norsken har slutat med smärtstillande och tyvärr tyvärr är han halt ännu så vi får nog besöka farbror klinik igen och kolla vad sjutton det är han har lyckats göra. Han får väl gå i hage tills den 7e och hänga med Stormen på hans återbesök helt enkelt.

Men Moa den krutkärringen däremot! Behövde tydligen ett rejält snabbjobb för hon blev då bara ännu piggare av att kuta löst i en mil.
Idag har hon och Ringo gått 8km jogg i oplogade snön. Eller ja, jogg och jogg.
J ä k l a r vad pigga dom var! Man hänger ju som en liten disktrasa efter dom när de väl bestämt sig för att öka takten. Men dom va så fina så :)

Gått en promenad med hundarna har jag hunnit med oxå, och stallet är fixat. Så nu ska jag sticka till granngården och köpa mer tråd. Jordningen blir ju så kass i all snö så jag måste sätta upp en jord-tråd istället för att gå via marken. Ni vet, som polarband fast det blir ju jäkligt mycket billigare!

Magsjuka har jag hunnit haft sen sist oxå. Intresseklubben antecknar, typ.

Näää men vi höres väl hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar