onsdag 27 februari 2013

Effektiv dag

Tjena tjena!

Hoppas ni uppskattar min lite mer frekventa uppdatering nu för tiden!
Herregud, idag har verkligen timmarna flugit förbi.
Fem hästar har blivit tränade (inkl ponnyn då).
Påven gick sitt första pass på nya balansen idag och han kändes så bra han kan göra tycker jag. Kör ju bara motion så det får visa sig på fredag om det blir en tröstsup eller fira!
Jag har dessutom städat stallet och huset, och fått hem massa mer hösilage som vi lastat av. Nu står hästarna inne med sina gossetäcken och mumsar hö. I vanliga fall brukar de vara ute till 22 men de fick komma in tidigt idag då det skulle köra massa kranbilar utanför hagen. Inga göra sig illa-race tack!!
Just ja, alla hästar är inte inne. Eller jo. PONNYN är ute. Envisa lillskit! Ska ta med mig hundarna ut och försöka valla in honom.

Hand dessutom hunnit med en halvtimmes solande på trappen med en power king i näven - ni vet väl att jag är döberoende av dom?
Å grävt fram och kört bort mammas bil för lagning har jag ju oxå gjort.
Slog på stort klockan 21 på kvällen och lagade mig lunch/middag. Panerad rödspätta med stuvad spenat. Ja de slank ju ner utan problem!

Nej fasen nu värker bena efter allt ståhej idag. De får väl duga för denna gången, bloggningen alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar