söndag 17 februari 2013

Sedär, jag sköter mig!

Lovade att vi skulle höras snart igen!

Idag ska jag till ridhuset med påvi och löshoppa honom. Han har lite klen rygg och är inte värst smidig och jag tror det är bra för honom att behöva jobba lite med ryggen.
Jag blir så himla nervös när jag ska till såna ställen bara, känns inte som vi passar in bland alla ridmänniskor direkt :)
Även stallmaskoten, en shettis vid namn Pontus får följa med och skutta lite. Kan han behöva, är bredare än han är hög för tillfället!


Är det bara jag som har problem med täckesslakt?? Igår köpte jag ett nytt, idag ska jag hämta 4 och pröva ytterligare 2. Alltså har ni några tips?
De ryker när hästarna leker osv.
Vilken är bästa anti bit krämen?


Ska försöka klicka lite bilder på påvi ikväll så kanske jag kan dela med mig av dem :)

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar