fredag 22 mars 2013

Back on track

Dom produkterna är ju bra.
Skämt åsido, tänkte mer att jag är back on track :)
Idag känns allt lite lättare, har varit si och så med den känslan ett par dagar. Trubbel ni vet!

Idag har jag fixat morgonen i stallet och sen åkte jag till en här i byn. Ska hjälpa honom med hans shettisar så jag drog av skorna och ska köpa nya idag. Heeeeelt sjukt mycket päls på dom sötisarna!
Nu har jag ätit frukost/lunch nånting och så ska jag köra norsken bara jag får klart de här inlägget åt er, ni går före allt tydligen ;)
Han ska gå 1,5 mils rundan i hyggligt tempo.
Sen fixa stallet, och sen duscha och försöka få på mig fejset. Just nu är jag ingen filmstjärna direkt ;)
Ska till Romme ikväll och kolla på nåt lopp och köpa skor till shettisarna, lite brodd till mig och lite nypon osv från alyose till både mig och andra.
Men vi hörs sen da, dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar