tisdag 5 mars 2013

Ni är bäst!

Ligger i sängen och läser fina kommentarer och mail om inlägget jag skrev igår. Tack tack tack, tack som fan för att ni uppskattar vad jag skriver!

Att så många håller med mig visar ju att problemet är ganska utspritt och att det inte bara är jag som upplever det så.
Så jag hoppas alla ni som läst inlägget har kvar det i huvudet, tänker en gång extra på ert beteende!

När ni är på trav nästa gång och er bekants häst är trea - gå fram, le och säg:

- så himla roligt, vad bra han var!!

Jag lovar, tredjeplatsen blir ännu roligare då!

Det är precis vad jag ska göra i alla fall. Jag ska till Borlänge idag, och det är ju lunchtrav på Romme. Jag åker dit och hejar på fina vänner som startar.
När travet är slut ska jag göra något så roligt som köpa avgassystem. Glamourösa livet som travbloggare! Här köps inga märkesridbyxor när man ska till stan haha!

Vi hörs med lite liveuppdatering sen.

Puss och kram till alla glada


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar