måndag 4 mars 2013

Ta hand om varandra

Jag kom nyss hem från min fina vän Marlene, vi har suttit med lite momsredovisning och bokföring. Har ju nyligen startat företag på hästverksamheten så det är lite papper att hålla ordning på! Sen glodde vi på liven från bollnäs - en väns häst startade men fick helt fel lopp så det är bara påt igen! Travet i ett nötskal!
Har fixat vatten osv till hästarna nu när jag kom hem bara.
Lyx till er som har varmstall och indraget vatten ;)
Fick ett par välkomnande gnäggningar av både norsken och påvi, underbara pojkar är vad dom är!

Är lite trött men tänkte bara upplysa er om att imorgon kommer ett långt åsiktsinlägg komma upp på bloggen. Vissa kommer ta åt sig, vissa kommer förhoppningsvis lära sig något.
Säger det här så länge;
Ta hand om varandra, hjälp varandra och framförallt GLÄDS med varandra.

Godnatt alla finigar från Sverige - Danmark - norge - Holland - USA och Finland.
Japp, därifrån är mina läsare :)

Berätta gärna i en kommentar vilka ni är, så gör jag detsamma i ett inlägg!



1 kommentar:

  1. Hej!
    VI ska också tarta företag kring våra hästar. Vilken typ av företag har du startat och varför har du valt just den formen. Tycker det är en djungel av olika möjligheter så man blir lätt förvirrad.
    MVH Ann Nogerius

    SvaraRadera