torsdag 14 mars 2013

To do-list

Har så mycket olika saker att göra idag så det är bäst jag sätter upp en lista:

- fixa allt vatten överallt (suck för -20)
- norsken ska köras intervaller
- antar jag lär in och värma mig så här får
bli en städpaus inne. Ser förjävligt ut.
- stormen ska gå intervaller
- stormens alla veterinärräkningar ska
kopieras och skickas till försäkrings-
bolaget, pengar ska sättas in på banken
- titta i postlådan och be till högre makter
att mitt sjukintyg kommit. Då ska de oxå
in till försäkringsbolaget!
- nånstans här måste jag nog äta mat oxå
- ringa mora och be dom skicka journal-
kopiorna på handen
- ringa Skatteverket och meddela att de
skickat fel blankett
- undrar om de va allt för idag ja

- jopp så får de bli. Tack å hej nu är det
dags att sätta fart tror jag minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar