söndag 24 mars 2013

Bra helg

Törs man skriva de här? Ja jag prövar.

Rebecca dahlen har efter 5 månaders tristess kikat i propositionshäftet.
Det känns inte som start är flera mil bort och det känns heeeeelt underbart.

Hoppas inte de här straffar sig själv så hästarna är trebenta om ett par veckor bara...

Igår gick påven och Edvin intervaller. Ååååh påvi, jag älskar påvi! Han var fin i intervallerna oxå.
Edvin gick i montesadeln med Josse, blev trött men kämpade sig genom passet,

Nu har jag vart uppe ett par timmar, ska åka iväg till veterinären med två strax.
Edvin ska kolla tänder och storm ska kollas, sen ska jag slå på en tappsko på storm. Han lyckades kliva på sitt eget bakben igår när dom hade race i hagen så där flög den skon :)
Intervaller för storm idag oxå.
Tror jag måste ut och skritta Edvin sen oxå, han har nog träningsvärk de luxe idag :)

Hörs sen daaaa

1 kommentar: