tisdag 19 mars 2013

Världens bästa känsla

Idag har allt varit sååå bra.
Egentligen inte, snön har vräkt och det har blåst småjävlar.
Men det skiter jag fullständigt i för alla tre pojkar som gått intervaller var så äckligt fina. Wiiiiii den känslan knäcker det vidrigaste vädret, en tappsko när jag plockade in och det faktum att det var 12 grader inne innan jag började elda. Allt det blir shit-the-same.
Edvin gick själv, 8 intervaller i 50 fart. Trött men inte så trött som jag trodde. Första gången han går 8 st, och första gången han är under 2,00. Positiv och glad. Jättefin i travet.
Norsken reds av Josse, montesadel och SHIT jag är impad av mitt barn.
Hon klagade över att hon var trött i benen efter två intervaller i rygg och jag bara flinade åt henne. Men i de två sista när hon låg utvändigt om mig förstod jag varför. Hon satt ju som en fransk ryttare för sjutton! Stilla med skänkeln på plats och ca 4-5 cm ovanför sadeln. Det är jobbigt det!!
Norsken var jättefin i alla fall, lagom trött på de 8 intervallerna.
Stormen, ja denna stormen. Var får han orken från? Han trodde de 8 intervallerna var uppvärmning. Klockren i travet. Ingen puls, inget flås, inget svett. Vet inte hur jag ska träna för att det verkligen ska ge något. Kan ju inte köra fortare, inte en sekund under 50 på det underlaget som är nu. Får väl nöta 12-13 intervaller då :s


Nu ska jag äta två knäckemackor och vara nöjd. Godnatt på er :)

1 kommentar: