tisdag 12 mars 2013

De går ju dåligt de här!





Jag tänkte bloggen skulle få en ny snygg design och allt de dära, innan jag skulle skriva mer.

Började få lite läsare så jag tänkte jag skulle fixa allt snyggt till er, men nähä bloggen ser likadan ut och läsarna har väl glömt bort mig. Lysande sickan!
Hoppas de kan komma en design här snart. :)


Pållarna rullar som vanligt.

Edvins fötter har äntligen blivit såpass bra så han kan få skor på fötterna - träningen mot att likna en travhäst igen har börjat och jädrar vilken skillnad det blev på honom!

Påven har gjort illa sig i hagen under dagen idag, får kolla statusen på honom imorgon. Killen då <3

Norsken har tränats lite lugnt och ser fortsatt okej ut.

Stormen har fått skav av sin obligatoriska knäkappa, så nu håller jag på att klura på en lösning? TIPS någon? :)

Nej fy jag är så trött dagarna i ända så jag ser fasen i kors när jag skriver. Men bloggen rullar igång iaf. Alltid nåt!

Slänger in lite bilder på världens finaste, bästa, underbaraste korvar.
Moa som ska till hingst snart. Världens snyggaste tjej, på riktigt <3
Norris
 
 
Min fotomodell som testar livet som travhäst :)
Edvin för ett tag sen med en tjej som heter Andrea. Visst är han söööööt?!
Norsken på hans andra hem, kliniken...

2 kommentarer: