måndag 4 mars 2013

Statistik

Kom nyss på den finurliga grejen att kolla statistik. Är visst en del som klickar in här, de va ju sköjj :)
Haha till och med från USA, vilka äääär ni?!

Annars är de en sån där tråkig praktisk dag idag. Elen är fixad i stallet (tack el-torsten) så jag ser nånting igen, jag ska till min fina vän Marlene och vi ska försöka oss på att redovisa lite moms, hästarna har blivit vaccinerade så de måste vila.

Och okej, jag MÅSTE städa. Och diska.
Höjden av lathet - skulle äta fil imorse men alla skedar var i disken. Åt upp hela tallriken fil med en kniv. Haha usch skärpning.


Å tack för alla fina kommentarer om Stormen, känns fint att det är fler som tycker han är duktig!!

Vi hörs sen, nu ska jag dyka ner i massa siffror och konstiga regler.

Längtar lite till sommaren då... Här sover jag och mitt förra russ Pigall i hagen. Kolla underläppen på honom, HUR söt? :)


Ajööööss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar