söndag 3 mars 2013

Godmorgon

Idag är de Vasalopp, ligger och glor på den medans hästarna står ute och mumsar mat.
Är så jäkla irriterad just nu - alla mina kontakter på telefonen bara försvann så nu har jag inte ett enda nummer.... IPhone är skit. Punkt slut. Fast den klarade ju av att simma en intervall i mina badshorts i somras i och för sig.
Skulle simträna norsken och telefonen råkade följa med i första intervallen.
La den i en påse ris i en vecka och sen fungerade den. Är bara kameran som krånglat men nu ska jag tydligen inte höra av mig till folk heller... Morr.

Igår var norsken sååå jäkla på hugget. Han kördes och såg inte halt ut idag heller! Fick ett pass uppe på berget och det var total lycka från hans sida. Man riktigt ser på hela honom när han är överlycklig. Åh, det finns inget bättre än när han ser så glad ut <3
Han ska få skritta idag oxå för att gå ur eventuell träningsvärk, var ju första gången han travade sen i november. Edvin ska oxå gå.

Jättefint väder så det kanske trillar in lite bilder ikväll :)





1 kommentar:

  1. sv: ja vi ska ge gärnet! ;)
    visste inte du hade blogg?! ska spara den nu =) har bara sett hemsidan!
    håller med på med en hemsida, har lite pyssel kvar bara ;)

    SvaraRadera